ویزیت رایگان - درمان در منزل - نوبت دهی آنلاین

۷۸ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است

محیط کاری یا خانه دوم خود را لذت بخش کنید

زندگی بسیار کوتاه‌تر از آن است که ما بخواهیم چندین ساعت از هر بیست‌و‌چهار ساعت آن را در محل کارمان به گونه‌ای سپری کنیم که از آن لذت نبریم. همه ما می‌توانیم با برخورداری از ذهنیت درست و ایجاد عادت‌های مطلوب در محل کارمان، از کار کردن و بودن در محل کارمان لذت ببریم و مجبور نباشیم برای پایان پذیرفتن ساعت کاری‌مان لحظه شماری کنیم. مدیران نیز می‌توانند با ایجاد یک محیط‌کاری لذت‌بخش برای کارکنان خود، آنها را به‌کار بیشتر و افزایش بهره‌وری سوق دهند. در ادامه 10 توصیه برای تزریق لذت و سرزندگی به محیط کاری ذکر می‌شود.

ادامه مطلب...
۲۸ آبان ۹۴ ، ۱۲:۴۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
زهره شهبازپور

پیشنهادی عجیب اما موثر برای آقایان

پیشنهاد ما به شما کنار گذاشتن عطر، ادوکلن و تمامی خوش بو کننده هایی از این دست و پر کردن جای آنها با سیر است.

ادامه مطلب...
۲۸ آبان ۹۴ ، ۱۰:۲۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
زهره شهبازپور

نبرد آبمیوه های سنگ شکن و کلیه های سنگ ساز!

 کلیه ها جزو ارگان‌های حیاتی بدن هستند و نقش مهمی در سلامت آن بر عهده دارند؛ چون به سم زدایی از بدن و تصفیه‌ی خون و همچنین دفع ضایعات از طریق ادرار کمک زیادی می‌کنند. گاهی پیش می‌آید که سنگ‌هایی در این دو ارگان لوبیایی شکل بروز می‌کنند.

ادامه مطلب...
۲۸ آبان ۹۴ ، ۱۰:۱۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
زهره شهبازپور

پوست موز و پرتقال را دور نریزید ، استفاده کنید

پوست پرتقال
یک پرتقال متوسط حاوی 60 فلاونوئید و 170 غذای گیاهی متفاوت است که برای پوست، سیستم بدن و همچنین خانه شما بسیار سودمند است. فلاونوئید مذکور بدن را در برابر سرطان و پوکی استخوان بیمه می کند. از آنجا که پوست پرتقال تلخ است، هضم غذا را بهبود بخشیده و سرعت سوخت و ساز را بالا می برد.

ادامه مطلب...
۲۸ آبان ۹۴ ، ۱۰:۱۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
زهره شهبازپور

فقط 30 درصد از سرطان ها قابل درمان نیستند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع ‌رسانی آستان رضوی، دکتر جاویدی یکی از گام‌های مثبت برای مبارزه با سرطان را تشخیص و پیشگیری زود هنگام آن عنوان کرد و گفت: عوامل محیطی و سبک زندگی در بروز انواع سرطان نقش بارزی دارند و با اصلاح آن می‌توان از بروز بسیاری از سرطان‌ها پیشگیری کرد.

ادامه مطلب...
۲۸ آبان ۹۴ ، ۱۰:۰۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
زهره شهبازپور

فست فود ها هیچ ارزش غذایی ندارند!

باشگاه خبرنگاران جوان: اصولا افرادی که بیشترین مصرف کننده غذاهای آماده هستند، توجه چندانی به عوارض این نوع غذاها ندارند. اما، در مقابل برای آن دسته از افرادی که طرفدار جدی فست فودها نیستند ولی می خواهند بدانند که این نوع غذاها چه ضرر و زیانی برای سلامت بدن دارد، سئوالاتی مطرح می شود که پاسخ آنها می تواند برای طرفداران فست فودها نیز مهم و حیاتی باشد.

ادامه مطلب...
۲۸ آبان ۹۴ ، ۰۹:۵۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
زهره شهبازپور

چه بخوریم که خوش اندام شویم؟

آیا شما هم برای لاغر و خوش اندام شدن رژیم گرفته اید؟ پس این برای شما ضروری است که اهمیت کالری های مصرف شده توسط خود در طول روز را بدانید و بفهمید.

ادامه مطلب...
۲۸ آبان ۹۴ ، ۰۹:۳۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
زهره شهبازپور

پیلاتس ترکیب یوگا و ایروبیک+عکس

وقتی برای ثبت‌نام به باشگاه‌های ورزشی می‌روید شاید اسم عجیب پیلاتس توجه‌تان را به خودش جلب کند. مسوول باشگاه به زبان ساده توضیح می‌دهد که پیلاتس ورزشی است که از نظر انعطاف‌پذیر کردن بدن به یوگا شبیه است اما در این ورزش نسبت به یوگا تحرک بیشتری وجود دارد و برخی از حرکات هم به ورزش ایروبیک نزدیک هستند.

ادامه مطلب...
۲۷ آبان ۹۴ ، ۱۵:۲۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
زهره شهبازپور

اثر تغییرات هورمونی بر سلامت دهان و دندان زنان

تغییرات هورمونی خانم‌ها در مراحل مختلف زندگی روی سلامت دهان آن‌ها تأثیر دارد. در دوره‌های بلوغ، قاعدگی، بارداری، یائسگی و حین مصرف داروهای هورمونال و ضدبارداری دهان آنها ممکن است دچار تغییراتی بشود.

ادامه مطلب...
۲۷ آبان ۹۴ ، ۱۵:۱۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
زهره شهبازپور

بیماران دیابتی خود یک کشور را تشکیل میدهند

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، هدی درخشانی عصر امروز در همایش دیابت در محل سالن ذکریای رفسنجان اظهار داشت: استرس مهم‌ترین عاملی است که فرد را به دیابت مبتلا می‌کند.

ادامه مطلب...
۲۷ آبان ۹۴ ، ۱۴:۵۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
زهره شهبازپور