ویزیت رایگان - درمان در منزل - نوبت دهی آنلاین

۱۴۰ مطلب در خرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

رابطه سیب‌زمینی سرخ‌کرده و حافظه مردان

مطالعه محققان دانشگاه کالیفرنیای آمریکا نشان می‌دهد که استفاده از مواد غذایی دارای چربی‌های ترانس مانند سیب‌زمینی سرخ‌کرده و غذاهای آماده سبب کاهش حافظه مردان جوان و میانسال می‌شود.

ادامه مطلب...
۳۰ خرداد ۹۴ ، ۱۴:۳۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
زهره شهبازپور

بالاخره داروی مالاریا ساخته شد!

محققان دانشگاه داندی در انگلیس موفق به ساخت دارویی برای بیماری مالاریا حاوی ترکیبی به نام DDD۱۰۷۴۹۸ شدند که به گفته این محققان این بیماری را درمان و همچنین از گسترش آن پیشگیری می‌کند.

ادامه مطلب...
۳۰ خرداد ۹۴ ، ۱۴:۲۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
زهره شهبازپور

با 22 عارضه کم خوابی آشنا شوید!

این روزها بی‌خوابی یکی از مشکلات عمده در جوامع انسانی است. دل‌مشغولی‌های بیش از حد انسان‌ها، آن‌ها را دچار کم‌خوابی می‌کند که این موضوع می‌تواند از نظر جسمی و روحی اثرات مخربی برای افراد در پی داشته باشد. در ادامه به بررسی سرانجام ناخوشایندی خواهیم پرداخت که در صورت مداومت در بی‌خوابی به سراغ افراد خواهد آمد.

ادامه مطلب...
۳۰ خرداد ۹۴ ، ۱۴:۲۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
زهره شهبازپور

آجیل ممکن است عمرتان را زیاد کند!

یک بررسی جدید پژوهشگران هلندی نشان می‌دهد که خوردن مرتب مغزهای خوراکی مانند بادام زمینی ممکن است طول عمر افراد را بیشتر کند.

ادامه مطلب...
۳۰ خرداد ۹۴ ، ۱۴:۲۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
زهره شهبازپور

خوراکی های نفخ آور را بشناسید!

نفخ معده یکی از ناراحتی های رایج افرادی است که روده های حساسی دارند. این بیماری در نتیجه عدم هضم درست غذا پیش می آید. اما در کنار داروها و روش های درمان بهتر است به این نکته نیز توجه شود که بعضی از خوراکی ها عامل نفخ هستند و بعضی دیگر می توانند به رفع آن کمک کنند.

ادامه مطلب...
۳۰ خرداد ۹۴ ، ۱۴:۰۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
زهره شهبازپور

میزان حساسیت دیابت روی گروه خونی افراد!

می‌گویند سن ابتلا به دیابت در ایران پایین آمده و حتی به کمتر از 10 سال رسیده است و می‌گویند حدود ‌10 تا 11 میلیون نفر در کشور مبتلا به دیابت یا در معرض ابتلا به این بیماری هستند. شاید همین آمارها برای لرزاندن دل‌تان کافی باشد و برای فرار از چنین هراسی از همین امروز مراقب خورد و خوراک‌تان باشید. اما محققان می‌گویند تنها غذا  باعث ابتلا به دیابت نمی‌شود.

ادامه مطلب...
۳۰ خرداد ۹۴ ، ۱۴:۰۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
زهره شهبازپور

موهایی شفاف و پرپشت با این روش ها

صدها سال است که در سراسر دنیا، خانم‌ها با استفاده از انواع روغن‌ها، به پرپشتی، لطافت، براقی و رشد گیسوان خود کمک کرده‌اند. بهتر است شما هم به تجربه چندصدساله آن‌ها توجه کنید تا بتوانید با صرف کمترین هزینه، صاحب موهایی زیبا شوید.

ادامه مطلب...
۳۰ خرداد ۹۴ ، ۱۴:۰۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
زهره شهبازپور

چای زنجبیلی؛ دوستی جدید برای لاغری شما

چای زنجبیلی یکی از طبیعی‌ترین درمان‌های موجود با خواص فوق‌العاده‌ای است که در جهت ارتقای سلامتی بدن غوغا می‌کند. این نوشیدنی در بین تمام خواصی که دارد به شما کمک می‌کند که به ساده‌ترین و سالم‌ترین شیوه‌ی ممکن وزن کم کنید.

ادامه مطلب...
۳۰ خرداد ۹۴ ، ۱۴:۰۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
زهره شهبازپور

مغزدانه‌ها و خواص بی نظیر آن ها!

مطالعه‌ای در هلند نشان می‌دهد که خوردن نیم مشت مغزدانه (گردو، فندق، بادام، بادام زمینی، بادام هندی) در روز خطر مرگ زودهنگام را به طور قابل توجهی کاهش می‌دهد.

ادامه مطلب...
۳۰ خرداد ۹۴ ، ۱۴:۰۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
زهره شهبازپور

کارهایی که شما را جوان می کنند!

چه کسی می‌گوید که شما باید مانند سن‌تان بنظر برسید؟ وقتی بحث سن و سال شما می‌شود، سن فقط یک عدد است. محققان اخیرا مطالعه‌ای را منتشر کرده‌اند که می‌گوید علاوه بر مدتی که زندگی کرده‌اید، عوامل بسیار بیشتری وجود دارند که در تعیین سن دخیل هستند.

ادامه مطلب...
۲۶ خرداد ۹۴ ، ۰۹:۲۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
زهره شهبازپور