وقتی به دنبال لبخندی تازه و جذاب هستید، مهم است که به رنگ چشم، رنگ مو و سن‌تان توجه کنید تا لبخندتان باورپذیر باشد.

وقتی به دنبال لبخندی تازه و جذاب هستید، مهم است که به رنگ چشم، رنگ مو و سن‌تان توجه کنید تا لبخندتان باورپذیر باشد. (تصور کنید زنی ۸۰ ساله، لبخندی دارد با دندان‌های بسیار بسیار سفید: این به سن‌اش نمی‌خورد).

انتخاب رنگ روکش دندان مهم‌ترین بخش زیباسازی دندان‌هاست، چون یک‌بار تصمیم می‌گیرد و بعد دیگر همیشه با شماست. دکتر اسمیگل می‌گوید: «سفیدگری کل مفهوم سفیدی را متحول ساخته است.» فقط به لحظه‌ی اکنون فکر نکنید چون روکش رنگ عوض نمی‌کند و در درازمدت رنگش را حفظ می‌کند، بنابراین فکر کنید تا ۱۵ سال آینده دوست دارید لبخندتان چطور به نظر برسد. دکتر شیتس تاکید دارد رنگی که انتخاب می‌کنید باید متناسب با تعداد دندان‌هایی باشد که قصد دارید روکش کنید. او می‌گوید: «اگر فقط چهار تا شش دندان جلویی را روکش بکنید، تفاوت رنگ با دندان‌های باقیمانده مساله می‌شود.»

دندان‌پزشک شما شاید به شما پیشنهاد کند که قبل از تصمیم‌گیری درباره رنگ روکش‌ها، دندان‌های‌تان را سفید کنید تا رنگ دندان‌ها و روکش‌ها با هم یکی شود.

وبسایت کلینیک دندانپزشکی با آخرین اخبار پزشکی، اخبار علمی و اخبار دندانپزشکی به روز رسانی می شود. دندانپزشکی و تمام خدمات مرتبط با آن در کلینیک های ما با آخرین متدهای روز دنیا انجام می شود. به دندان های خود احترام بگذارید و کلینیک دندانپزشکی مناسب را انتخاب نمایید! ما به صورت تخصصی و برای اولین بار در ایران درمان در منزل داریم! تمام خدمات مربوط به دندان و دندان پزشکی در منزل شما نیز قابل انجام است. همچنین امکان نوبت دهی به صورت آنلاین نیز فراهم می باشد. کلینیک زهره به صورت شبانه روزی و با دو شعبه فعال در تهران به نام های کلینیک دندانپزشکی ماهان و کلینیک دندانپزشکی تبسم، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. اطلاعات تماس را از اینجا ببینید. با تشکر.

منبع : الو دکتر

به نقل از سایت کلینیک دندانپزشکی زهره