همه ما آرزو داریم که شکمی صاف داشته باشیم و راحت هر لباسی که دل‌مان می‌خواهد بپوشیم. یکی از شرایط رسیدن به این آرزو، ورزش‌های شکمی است؛ حرکاتی که قرار است این باربه‌شما آموزش دهیم.

بیایید روراست باشیم، با دیدن دوست یا آشنایی که شکمی صاف و محکم دارد، چه حسی به شما دست می‌دهد؟ حسادت می‌کنید؟ بی‌تفاوتید؟ به شکم برآمده‌تان افتخار می‌کنید؟ واقعیت این است که همه ما آرزو داریم که شکمی صاف داشته باشیم و راحت هر لباسی که دل‌مان می‌خواهد بپوشیم. یکی از شرایط رسیدن به این آرزو، ورزش‌های شکمی است؛ حرکاتی که قرار است این باربه‌شما آموزش دهیم.

نکات مهم این ورزش
یکی از روش‌هایی که به داشتن شکم صاف کمک می‌کند اجرای دقیق و هماهنگ تکنیک‌هاست. این حرکات می‌تواند به قوی شدن عضلات شکم کمک کند. این حرکات سه روز در هفته باید انجام شوند تا نتیجه دلخواه را به دست آوریم. برای انجام این حرکات به توپ نیاز دارید اما اگر توپ نداشتید، می‌توانید دست‌های‌تان را به هم گره بزنید و حرکت را انجام دهید. نکته مهم دیگری که باید به خاطر داشته باشید این است که در این حرکات هیچ فشاری نباید به کمرتان بیاید و تمام تمرکزتان باید روی عضلات شکم باشد و وزن‌تان را روی باسن قرار دهید.

ادامه این خبر در سایت کلینیک دنداپزشکی زهره

سایر اخبار :