ویزیت رایگان - درمان در منزل - نوبت دهی آنلاین

فرار مغزها و عوارض آن!

عضو بورد ژنتیک وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: خروج یک نخبه و استعداد برتر از کشور شاید به تنهایی اهمیت چندانی نداشته باشد ولی با خروج چنین افرادی، ژن های آنان که سرمایه با ارزشی برای هر جامعه به شمار می آید از دسترس خارج می شود.

علیرضا بیگلری روز یکشنبه در مراسم معارفه و اهدای حکم اعضای شورای علمی بنیاد نخبگان استان زنجان افزود: بر اساس آمارهای جهانی سه درصد از هر جامعه در ردیف افراد با هوش بالا قرار می گیرند.

وی یادآورشد: فرار مغزها و استعداد ها، خسارت جبران ناپذیری برای کشور به دنبال دارد.

بیگلری با بیان اینکه نخبگان سرمایه هایی هستند که در مورد پاسداشت آنان هیچ شکی نباید کرد، ادامه داد: متاسفانه سطح ایستایی و پایایی نخبگان و استعدادهای برتر در کشور خوب نیست.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان یکی از راه های ممانعت از خروج استعدادهای برتر و نخبگان از کشور را توسعه تحصیلات تکمیلی در کشور برشمرد و مراکز رشد و پارک های علم و فناوری را محیطی برای بها دادن به ایده ها و خلاقیت های این افراد عنوان کرد.

ادامه این خبر در سایت کلینیک دندانپزشکی زهره

معرفی مجموعه درمانی زهره

توضیحاتی درباره مجموعه درمانی زهره و مراکز آماده به سرویس

وبسایت کلینیک دندانپزشکی با آخرین اخبار پزشکی، اخبار علمی و اخبار دندانپزشکی به روز رسانی می شود. دندانپزشکی و تمام خدمات مرتبط با آن در کلینیک های ما با آخرین متدهای روز دنیا انجام می شود. به دندان های خود احترام بگذارید و کلینیک دندانپزشکی مناسب را انتخاب نمایید! ما به صورت تخصصی و برای اولین بار در ایران درمان در منزل داریم! تمام خدمات مربوط به دندان و دندان پزشکی در منزل شما نیز قابل انجام است. همچنین امکان نوبت دهی به صورت آنلاین نیز فراهم می باشد. کلینیک زهره به صورت شبانه روزی و با دو شعبه فعال در تهران به نام های کلینیک دندانپزشکی ماهان و کلینیک دندانپزشکی تبسم، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. اطلاعات تماس را از اینجا ببینید. با تشکر.


اخبار دندانپزشکی

اخبار پزشکی

درمانگاه دندانپزشکی ماهان

دندانپزشکی

نوبت دهی آنلاین

کلینیک دندانپزشکی

کلینیک شبانه روزی

کلینیک ماهان

۹۴/۰۲/۱۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
زهره شهبازپور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی