ویزیت رایگان - درمان در منزل - نوبت دهی آنلاین

این مرد 150 سال زندگی می کند!

الکس ژاورونکو متخصص و محقق ضد‌سالخوردگی معتقد است تا ۱۵۰ سالگی زنده خواهد‌ماند و مدعی است افرادی که سلامت بدن خود را حفظ می‌کنند بسیار طولانی‌تر از حد انتظارشان زندگی خواهند‌کرد.

براساس گزارش تلگراف، ژاورونکو مدیر اندیشکده بنیاد مطالعات زیست‌پیری شناسی بریتانیا اصرار دارد که پیشرفت‌های پزشکی و استفاده رایج از آنتی‌بیوتیک‌ها به آن معنی است که طول عمر انسان نسبت به آنچه در گذشته انتظار می‌رفت بسیار بیشتر شده‌است.

وی برای آزمودن نظریه‌اش متعهد شده‌است که به گونه‌ای زندگی کند تا طول عمرش تا حد زیادی افزایش یابد. از این رو وی روزانه 100 قرص و مکمل غذایی مصرف می‌کند، به صورت منظم ورزش کرده و تحت نظر پزشک قرار دارد و میزان سلول‌های بدن و ساختار شیمیایی خونش را کنترل می‌کند. وی همچنین به محض ارائه واکسنی جدید، خود را واکسینه می‌کند و می‌گوید برای اینکه تمرکزش به صورت کامل معطوف مطالعات مبارزه با پیری باشد، زندگی خانوادگی را به فراموشی سپرده‌است.


مجموعه درمانی زهره


سخنان وی چند‌هفته پس از آن منتشر شد که محققان اتریشی به واسطه پیشرفت‌های پزشکی و بهداشتی،‌ آغاز سن پیری را 74 سالگی اعلام کردند. ژاورونکو معتقد است افرادی که هفتاد‌سالگی را رد کرده‌اند و از سلامت کامل برخوردارند شانس زیادی برای زندگی تا 150 سالگی خواهد‌داشت.

به گفته وی تمامی افراد بالای صد سالی که امروز در قید حیات هستند،‌ در دوران دشواری زندگی‌کرده‌اند که از آنتی‌بیوتیک‌ها خبری نبوده و میزان درک بشر از بیولوژی بدن انسان چندان پیشرفته‌تر از عصر دیرینه‌سنگی نبوده‌است. به اعتقاد وی طول عمر این افراد تا حد زیادی ناشی از خوش اقبالی آنها بوده و بخش دیگر آن مدیون مقاومت آنها در برابر اضطراب است.

این پزشک معتقد است انسان‌ها به زودی شاهد نتایج مطالعات زیست‌پزشکی در کاهش آمار مرگ‌و‌میر ناشی از بیماری‌ها و افزایش طول عمر خواهند بود. وی اطمینان دارد تا دو یا سه سال دیگر راح‌حل‌های دارویی اثرگذاری براساس داروهای تایید شده موجود در بازار ارائه خواهند شد که انسان‌ها را جوانتر و سالم‌تر نگه خواهند‌داشت تا زمانی که دیگر پیشرفت‌ها در زمینه طب احیا‌کننده و ژن‌درمانی بتواند طول عمر آنها را افزایش دهد.

ژاورونکو معتقد است اصلی‌ترین عوامل سالخوردگی عوامل بیولوژیکی نیستند،‌ بلکه عوامل اقتصادی، اجتماعی و رفتاری هستند که بر سالخوردگی افراد اثرگذارند.

منبع : همشهری آنلاین

به نقل از سایت کلینیک دندانپزشکی زهره


معرفی مجموعه درمانی زهره

توضیحاتی درباره مجموعه درمانی زهره و مراکز آماده به سرویس

وبسایت کلینیک دندانپزشکی با آخرین اخبار پزشکی، اخبار علمی و اخبار دندانپزشکی به روز رسانی می شود. دندانپزشکی و تمام خدمات مرتبط با آن در کلینیک های ما با آخرین متدهای روز دنیا انجام می شود. به دندان های خود احترام بگذارید و کلینیک دندانپزشکی مناسب را انتخاب نمایید! ما به صورت تخصصی و برای اولین بار در ایران درمان در منزل داریم! تمام خدمات مربوط به دندان و دندان پزشکی در منزل شما نیز قابل انجام است. همچنین امکان نوبت دهی به صورت آنلاین نیز فراهم می باشد. کلینیک زهره به صورت شبانه روزی و با دو شعبه فعال در تهران به نام های کلینیک دندانپزشکی ماهان و کلینیک دندانپزشکی تبسم، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. اطلاعات تماس را از اینجا ببینید. با تشکر.

اخبار دندانپزشکی

اخبار علمی

اخبار پزشکی

درمان در منزل

درمانگاه دندانپزشکی ماهان

دندانپزشکی

نوبت دهی آنلاین

کلینیک دندانپزشکی

کلینیک شبانه روزی

کلینیک ماهان

۹۴/۰۲/۰۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
زهره شهبازپور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی